یادگیری زبان فرانسه چقدر طول می کشد؟ آیا آموزش و یادگیری این زبان سخت است؟ این مقاله را بخوانید تا پاسخ سوالات خود را بیابید.

در حالی که هیچ پاسخ مشخص برای پاسخ به این سؤال وجود ندارد، ما می توانیم چارچوب هایی را برای کمک به شما در رسیدن به جواب فراهم کنیم. برای به دست آوردن یک ارزیابی بهتر از مدت زمان یادگیری هر زبانی باید عوامل متعددی در نظر گرفته شود. یادگیری زبان فرانسه یک فرایند پیچیده است و هر مرحله از آن می تواند بسیار سخت باشد. به این نکته توجه داشته باشید که مدت زمان یادگیری زبان برای هر زبان آموز متفاوت می باشد. در این مقاله قصد داریم به صورت کلی به پاسخ این سوال که یادگیری زبان فرانسه چقدر طول می کشد بپردازیم. پس در ادامه با ما همراه باشید.

چه فاکتورهای در مدت زمان یادگیری زبان فرانسه نقش دارند؟

همان طور که بیان کردیم یادگیری زبان فرایندی پیچیده است که بر اساس چندین عامل مختلف برای هر فرد متفاوت است. آموزش زبان فرانسوی به عواملی مانند دانستن زبان مشابه، میزان تلاش زبان آموز، نگرش یادگیرنده، زمان اختصاص یافته و روش های یادگیری متناسب زبان آموز بستگی دارد که در ادامه شما را بیشتر با این عوامل آشنا خواهیم ساخت.

زبان مشابه زبان آموز

متداول ترین سوالی که زبان آموزان جدید فرانسوی می پرسند این است: یادگیری زبان فرانسه چقدر طول می کشد؟ ممکن است این یک سوال عجیب به نظر برسد اما زبان مادری شما در یادگیری یک زبان خارجی نقش مهمی در سرعت یادگیری دارد. بدیهی است که هرچه زبان فرانسوی به زبان مادری شما نزدیک تر باشد، یادگیری آن نیز آسان تر خواهد شد.

در اینجا چند عامل دیگر نیز در نظر گرفته می شود، اینکه زبان اصلی شما با همان الفبا مشترک است یا باید یک زبان جدید را یاد بگیرید و آیا در زبان مادری شما عبارات یا کلماتی مشابه وجود دارد و یا اینکه فرانسوی و زبان مادری شما اصوات مشترکی دارند.

میزان تلاش زبان آموز

اینکه چقدر سریع زبان فرانسه را یاد خواهید گرفت، بستگی به این دارد که چقدر سخت تلاش کرده اید. اگر در مورد یادگیری زبان فرانسه جدی هستید، باید یادگیری زبان فرانسه را جزئی از کارهای روزمره خود قرار دهید. گوش دادن به موسیقی فرانسوی یا تمرین واژگان با استفاده از یک برنامه روش خوبی است.

غوطه وری نیز روش ایده آلی برای یادگیری یک زبان است. شما واژگان زیادی را از تجربیات و تعامل روزانه خود جمع می کنید. شما با خواندن نشانه ها، تبلیغات، جدول زمانی اتوبوس ها، از رفتن به سوپر مارکت نشانه هایی را درک می کنید. به این نکته توجه داشته باشید که در نهایت شما تصمیم می گیرید چه چیزی برای شما بهتر است.

میزان علاقه و نگرش زبان آموز

اینکه چقدر از زبان فرانسه لذت می برید و چقدر برای یادگیری آن انگیزه دارید، در آموزش و یادگیری این زبان تاثیر بسزایی دارد. هر چه علاقه شخصی شما به این زبان بیشتر باشد، بیشتر می توانید در خارج از کلاس تمرین کنید. و هر چه بیشتر تمرین کنید، سریع تر پیشرفت خواهید کرد. بنابراین، اگر عاشق فیلم های فرانسوی هستید، تماشای آن ها در وقت آزاد برای شما یک عمل مفید است. اگر عاشق غذاهای فرانسوی هستید جستجوی دستور العمل پخت و پز به زبان فرانسوی راهی جالب برای یادگیری واژگان جدید است.

زمان اختصاص یافته به یادگیری

اینکه چه زمانی برای یادگیری زبان فرانسه لازم است، به این بستگی دارد که چقدر زمان برای یادگیری زبان اختصاص داده می شود. هر چه زمان بیشتری برای آموزش زبان فرانسه صرف شود سرعت یادگیری زبان فرانسه افزایش می یابد.

روش های یادگیری متناسب زبان آموز

هر فرد بسته به اهداف، سبک یادگیری و در نهایت سطح انضباط خود، از روش های مختلفی برای آموزش زبان فرانسوی استفاده می کند. اگر برنامه تمرینی را تدوین کرده اید، بسیار پر بارتر و کارآمدتر خواهید بود. مدت زمان لازم برای یادگیری زبان فرانسه نیز به روش ها و اهداف شما بستگی دارد. برای پیشرفت بهتر، از روش های یادگیری متناسب با سبک یادگیری شخصی خود استفاده کنید.

عوامل تعیین کننده برای یادگیری زبان فرانسه

تعامل پیچیده بین همه این عوامل تعیین می کند که چقدر طول می کشد شما زبان فرانسه را یاد بگیرید. برآوردهای واقع گرایانه در زمینه زبانشناسی تعداد ساعاتی را که واقعاً برای یادگیری زبانی مانند فرانسوی لازم است و به خوبی ارتباط برقرار شده است، مورد مطالعه قرار داده اند.

چارچوب مشترک مرجع اروپایی برای زبان ها، از یک چارچوب ساعت های یادگیری هدایت شده برای اندازه گیری میزان کل زمان در کلاس مورد نیاز برای رسیدن به سطح B2 (متوسط) استفاده و فرض می کند که برای هر یک ساعت از زمان کلاس، زبان آموزان دو ساعت وقت مطالعه مستقل را سپری می کند. این زمان در مجموع بین ۱۰۰۰ تا ۱۲۰۰ ساعت است.

آموزشگاه زبان سروش دانش

با روش های مختلفی می توان به آموزش و یادگیری زبان فرانسه پرداخت. از بهترین روش های یادگیری زبان فرانسوی به صورت تدریس خصوصی می باشد. آموزشگاه زبان سروش دانش با بیش از ۲۰ سال سابقه و با بکارگیری اساتید حرفه ای و بهترین روش های آموزشی کلاس های تدریس خصوصی زبان فرانسه را برگزار می کند.

اگر قصد دارید زبان فرانسوی را به صورت تضمینی و در مدت کوتاهی یاد بگیرید همین حالا فرصت را از دست ندهید و در کلاس های تدریس خصوصی زبان فرانسه سروش دانش شرکت کنید. برای کسب اطلاعات لازم در خصوص ثبت نام و شرکت در این کلاس ها کافی است که با یکی از شماره های زیر تماس حاصل کنید و اطلاعات لازم را دریافت نمایید.

Rate this post