تدریس خصوصی زبان ‌آلمانی ویژه مهاجرت چه مزایایی نسبت به سایر روش های آموزش زبان دارد؟ اگر قصد مهاجرت به کشورهای آلمانی زبان دارید و به دنبال راهی برای تقویت زبان آلمانی خود هستید این مطلب را مطالعه کنید.

مهاجرت، سفر، تجارت، کار و تفریح از جمله مهم ترین دلایلی هستند که امروزه باعث می شوند افراد مختلف تمایل داشته باشند به کشورهای خارجه بروند. اما برای آنکه بتوانید با هر هدفی به کشور دیگری بروید لازم است که ابتدا شرایط و الزامات آن را فراهم کنید چرا که در محیط های جدید همیشه چالش ها و ترس های جدیدی را تجربه خواهید کرد.

شاید بتوان گفت که آشنایی با زبان کشور مقصد، مهم ترین کاری است که قبل از اقدام به مهاجرت باید انجام داد. کشورهایی که از زبان آلمانی به عنوان زبان رسمی استفاده می کنند (آلمان، سوئیس، اتریش، بلژیک، لیختن اشتاین، لوگزامبورگ) جز محبوب ترین کشورهایی هستند که ایرانیان تمایل دارند اقامت آن ها را اخذ و زندگی در آنها را تجربه کنند چرا که از نظر رفاه اجتماعی، امکانات، بهداشت، آینده شغلی و کاری و دیگر شرایط در سطح اول جهانی هستند. در این مقاله قصد داریم شما را با مزیت های تدریس خصوصی زبان آلمانی ویژه مهاجرت آشنا سازیم. پس با ما همراه باشید.

یادگیری زبان آلمانی

همانطور که گفته شد مهاجرت به عنوان یکی از اصلی ترین اهداف رفتن به کشورهای خارجه به حساب می آید. آموزش و یادگیری زبان آلمانی را می توان از جنبه های مختلفی بررسی کرد اما افرادی که قصد مهاجرت دارند قطعا نمی خواهند زمان، انرژی و پول زیادی برای یادگیری زبان آلمانی صرف کنند و نیازی هم نیست تمام جنبه های زبانشناسی مانند صرف، نحو، آواشناسی، واج شناسی، معناشناسی و یا تحلیل گفتمان را فرا بگیرند و فقط کافی است مکالمات روزمره و موارد مورد نیاز خودشان را یاد بگیرند.

مزایای تدریس خصوصی زبان آلمانی ویژه مهاحرت

زبان آلمانی یکی از رایج ترین زبان های دنیا است که در ۳ کشور آلمان، اتریش و سوئیس به عنوان زبان رسمی شناخته می شود و در بیش از ۱۰ کشور دیگر(بلژیک، ایتالیا) به عنوان زبان دوم مورد استفاده قرار می گیرد. مانند تمام زبان های خارجه دیگر، یادگیری زبان آلمانی نیز می تواند مزایای زیادی برای افراد داشته باشد که از جمله مهم ترین آنها می توان به تاثیر در دستیابی به شغل، تاثیر در تفریح و جهانگردی، تاثیر در تحصیل، تاثیر در آشنایی با فرهنگ و تاریخ ملت ها و تاثیر در هوشیارتر شدن ذهن و فعال کردن بیشتر مغز اشاره کرد.

اما یکی از مهم ترین مزایای یادگیری زبان آلمانی تاثیر مثبت آن در مهاجرت است. یکی از بهترین را های یادگیری این زبان، شرکت در کلاس های تدریس خصوصی زبان آلمانی می باشد. با شرکت در این کلاس ها می توانید در کوتاه ترین و سریع ترین زمان ممکن زبان آلمانی را یاد بگیرید.

مزایای تدریس خصوصی زبان آلمانی برای مهاجرت و اخذ اقامت

در صورتی که می خواهید با هر هدفی (کار، تجارت، تحصیل، زندگی) به کشوری آلمانی زبان مهاجرت کنید و اقامت آن را دریافت کنید و با زبان رسمی آن کشور آشنایی نداشته باشید قطعا با مشکلات زیاد مواجه خواهید شد، از جمله ناتوانی در برقراری ارتباط، پیدا کردن شغل مناسب، مشکل در ادامه تحصیل و بسیاری دیگری از چالش ها که می توانند شرایط زندگی را سخت تر کنند. در صورتی که با زبان آلمانی آشنایی نداشته باشید و مقیم این کشورها باشید مجبور خواهید بود برای امرار معاش و گذران زندگی خود تن به انجام به کارهایی بدهید که هیچ علاقه ای به آن ندارید و یا از انجام کارهایی که به آنها علاقه دارید (ورزش، هنر، تفریح) منصرف شوید. خرید کردن، ورزش کردن، استفاده از امکانات رفاهی و تفریحی . استفاده از سیستم های حمل و نقل شهری همگی مستلزم برقرار ارتباط زبانی است.

مزایای تدریس خصوصی زبان آلمانی تحت نظر استاد ویژه مهاجرت

همانگونه که عنوان شد افرادی که با قصد مهاجرت می خواهند راهی کشوری آلمانی زبان شوند و لازم است که زبان آلمانی خودشان را تقویت کنند، نیازی نیست که تمام جوانب زبان شناسی آن را یاد بگیرند. البته در صورتی که زمان، انرژی و پول کافی برای یادگیری کامل زبان آلمان را داشته باشند یک امتیاز ویژه برای آنان خواهد بود اما معمولا افرادی که به دنبال مهاجرت هستند تمایل دارند بخش هایی از زبان کشور مقصد را که بیشتر با آن سر و کار دارند یاد بگیرند.

استفاده از استاد ویژه مهاجرت می تواند در این زمینه کمک بسیار زیادی به زبان آموزان بکند خصوصا اگر استاد زبان سابقه مهاجرت و یا سفر به این کشورها را داشته باشد می تواند علاوه بر آموزش زبان برای آنها حکم یک مشاور را داشته باشد و آنها را به صورت همه جانبه راهنمایی کند. توجه و تمرکز اصلی استاد ویژه زبان آلمانی برای مهاجرت بر روی مواردی مانند مکالمات در فضاهایی مانند رستوران، فرودگاه، مراکز خرید، مراکز تفریحی و اماکن عمومی خواهد بود چرا که این مکان ها جز اولین جاهایی هستند که یک فرد به آنها نیاز پیدا خواهد کرد.

مزایای تدریس خصوصی زبان آلمانی برای مهاجرت

به علت مشغله های زیاد زندگی های امروزی و کمبود زمان، پول و انرژی، تدریس خصوصی زبان های خارجه علی رغم اینکه هزینه های بالاتری در پی دارد. اما به عنوان بهترین روش و شیوه یادگیری زبان شناخته می شود چرا که مزایای بسیار زیادی دارد که مهم ترین آنها به صورت زیر است:

• سرعت بخشیدن به روند آموزش و یادگیری زبان آلمانی و صرفه جویی حداکثر در زمان و انرژی زبان آموزان

• استفاده از شیوه های مدرن روز دنیا و روش های نوین آموزش و یادگیری زبان آلمانی

• امکان تدریس در منزل یا محل کار

• امکان پرسش و پاسخ های نامحدود با توجه به آنکه تمام وقت، انرژی و تمرکز اساتید زبان معطوف زبان آموز است

• برگزاری جلسات آموزش و یادگیری زبان آلمانی در تعداد و ساعات مورد نظر زبان آموز

• داشتن ارتباط موثر و عمیق با استاد و بهره بردن از آموزش های استاد مورد اعتماد زبان آموز

• هدفمند بودن آموزش و تمرکز بر روی مباحثی که مربوط به مهاجرت است.

آموزشگاه تدریس خصوصی سروش دانش

به علت مزایای بسیار زیاد تدریس خصوصی، امروزه شاهد فعالیت موسسات و آموزشگاه های بسیاری هستیم که در این زمینه خدمات خودشان را به زبان آموزان ارائه می کنند. آموزشگاه تدریس خصوصی زبان سروش دانش نیز با داشتن سابقه ای بلند مدت و ۲ دهه ای همواره توانسته خدمات ارزشمندی به زبان آموزان ارائه کند و به رضایت آنها را به صورت صد درصدی جلب کند. از جمله مهم ترین خدماتی که سروش دانش برای زبان آموزان خود در نظر گرفته است می توان به موارد زیر اشاره کرد:

• استفاده از اساتید با تجربه و با سابقه ایرانی و آلمانی برای آموزش این زبان به زبان آموزان

• قسط بندی کردن شهریه برای زبان آموزان و اخذ آن در چندین مرحله در طول تدریس زبان

• امکان تدریس خصوصی در منزل و استفاده از اساتید خانم و آقا

• اخذ آزمون رایگان تعین سطح از زبان آموزان برای کاهش هزینه ها و سرعت بخشیدن به روند آموزش و یادگیری زبان آلمانی

• استفاده از شیوه ها و متدهای آموزشی روز دنیا و همچنین معتبرترین و جدیدترین منابع زبان آلمانی

• تضمین موفقیت زبان آموزان در مدت زمان مشخص شده برای آنان

Rate this post